BŐNYI POLGÁRMESTERI HIVATAL

 

ELÉRHETŐSÉG

9073 Bőny, Rákóczi u. 10.
Útvonaltervezés

Telefon: 0696/351-011

Hivatali kapu:

Bőny Község Önkormányzata
Rövid név: BONYIONK
KRID: 725841961

Bőnyi Polgármesteri Hivatal
Rövid név: BONYPH
KRID: 104180760

 

ÜGYFÉLFOGADÁS

Hétfő:
08:00–12:00 és 13:00–16:00

Kedd:
08:00–12:00 és 13:00–16:00

Szerda:

Ügyfélfogadási szünet

Csütörtök:
08:00–12:00 és 13:00–16:00

Péntek:

08:00-12:00

Anyakönyvi ügyekben hívható telefonszám: 0630/476-4510

 

JEGYZŐ

dr. Burányi Bernadett
Telefon: 0696/ 351-011
Email: jegyzo[kukac]bony[pont]hu

JEGYZŐI FOGADÓÓRA

Kedd:
9:30–11:30

Csütörtök:
13:30–15:30

 

ÜGYINTÉZŐK

Műszaki előadó:
Szentiványi Károly
Telefon: 0696/351-011 (3. mellék), 0630/146-7833
Email: szentivanyi.karoly[kukac]bony[pont]hu

Igazgatási előadó, anyakönyvvezető, pénztár-helyettes:
Pill Adrienn
Telefon: 0696/351-011 (2. mellék), 0630/476-4510
Email: pill.adrienn[kukac]bony[pont]hu

Adóügyi előadó, pénztáros:
Pálinkás Bettina
Telefon: 0696/351-011 (4. mellék), 0630/476-4510
Email: ado[kukac]bony[pont]hu

Gazdálkodási előadó:
Bártfai Bálintné
Telefon: 0696/351-011 (5. mellék), 0630/476-4427
Email: gazdalkodas.01[kukac]bony[pont]hu

Gazdálkodási előadó:
Kiss Dóra
Telefon: 0696/351-011 (5. mellék), 0630/476-4427
Email: gazdalkodas.02[kukac]bony[pont]hu

 

 

 

 

PÉNZTÁRI ÓRÁK

Hétfő:
10:00–11:00 és 13:15–14:15

Kedd:
10:00–11:00 és 13:15–14:15

Szerda:

Ügyfélfogadási szünet

Csütörtök:
13:15–14:15

Péntek:

08:00-12:00

A pénztáros ki,-és befizetéseket CSAK PÉNZTÁRI ÓRÁK ALATT teljesíthet!

Kifizetéshez kérjük szíveskedjenek a személyi igazolványukat magukkal hozni! Ha a pénz felvételére jogosult nem személyesen jelenik meg, megbízottja részére az összeg csak szabályszerűen kiállított meghatalmazás ellenében fizethető ki!

FŐÉPÍTÉSZ

Mezősiné Fábián Edit

Email: foepitesz[kukac]bony[pont]hu

 

LAKCÍMLÉTESÍTÉS FELTÉTELHEZ KÖTÉSE

Bőny Község Önkormányzat Képviselő-testülete a községi berendezkedés megőrzése, az infrastruktúra túlterheltségének megakadályozása, a helyi közbiztonság megóvása érdekében megalkotta a helyi önazonosság védelméről szóló 13/2025. (X. 17.) önkormányzati rendeletét, mely 2025. október 30. napjától hatályos.

Mind a lakóhely, mind a tartózkodási hely Bőny községben az alábbi feltételek együttes teljesülése esetén létesíthető:

a) a betelepülő rendelkezik folyamatos biztosítotti jogviszonnyal, melyet igazol,

b) a betelepülő rendelkezik legalább 1 éve folyamatosan fennálló munkaviszonnyal, egyéni vállalkozói státusszal vagy társas vállalkozás személyesen közreműködő tagja, és ezt igazolja,

c) a betelepülő igazolja, hogy rendszeres, a minimálbért elérő jövedelemmel rendelkezik,

d) a betelepülő nagykorú munkaviszonnyal nem rendelkező hozzátartozója rendelkezik középfokú oktatási, szak- vagy felsőoktatási intézményi jogviszonnyal.

e) a Képviselő-testület a személyes meghallgatásán részt vett és pozitív elbírálásban részesült,

f) a betelepülő hatósági erkölcsi bizonyítvánnyal igazolja, hogy büntetlen előéletű.

A betelepülő Bőny község közigazgatási területén fekvő ingatlanra abban az esetben létesíthet lakcímet, amennyiben az ingatlan az ingatlannyilvántartásban művelési ág alól kivett lakó rendeltetésű épületként szerepel.

Bőny község vonatkozásában a betelepülő számára lakcím csak azzal a feltétellel létesíthető, ha a betelepülő hitelt érdemlően igazolja, hogy büntetlen előéletű. A büntetlen előélet igazolásáról szóló okiratot a betelepülő a lakcím létesítési kérelemmel egyidejűleg köteles benyújtani. A kérelem itt érhető el.

A lakcímlétesítési kérelmet a Bőnyi Polgármesteri Hivatalnál (9073, Bőny, Rákóczi utca 10.) kell benyújtani

a) a digitális államról és digitális szolgáltatások nyújtásának egyes szabályairól szóló törvényben meghatározott elektronikus úton, vagy

b) postai úton, vagy

c) személyesen.

A lakcímlétesítés iránti kérelemhez csatolni kell:

a) adásvételi, bérleti szerződést vagy a hozzátartozói jogállást bizonyító közokiratot vagy annak hiteles másolatát,

b) alanyi mentesség igazolására szolgáló közokiratokat, igazolásokat, nyilatkozatokat.

A lakcímlétesítési eljárás során a hiányosan benyújtott kérelem esetén a jegyző egy alkalommal 15 napos határidő mellett hiánypótlásra szólítja fel a betelepülőt. A hiánypótlásra előírt határidő jogvesztő. A jegyző kizárólag valamennyi szükséges dokumentum megléte esetén bírálja el a kérelmet, ellenkező esetben elutasítja a kérelmet.

Mentesül a betelepülőre vonatkozó tilalmak, korlátozások és feltételek alól az, aki

a) a településen lakóhellyel vagy ingatlantulajdonnal rendelkező személy hozzátartozója, továbbá akinek a település a származási helye;

b) bizonyítja vagy legalább valószínűsíti, hogy a születését követő tíz évben maga vagy valamely hozzátartozója legalább tizenkét hónapot a településen élt;

c) állami vagy önkormányzati foglalkoztatottként – ideértve az állami vagy önkormányzati többségi tulajdonban álló gazdasági társaságok foglalkoztatottjait is –, e munkavégzése érdekében települ be a településre;

d) nem tartozik a c) pont hatálya alá, azonban bizonyítja, hogy a betelepülése célja a településen munkavégzésre irányuló tevékenység végzése;

e) lakáscélú állami támogatással történő ingatlanszerzéssel érintett;

f) az egyház vagy egyházi jogi személy alkalmazottja;

g) a településen működő köznevelési vagy felsőoktatási intézmény tanulója vagy hallgatója;

h) a településen hitéleti, egészségügyi, sport, szociális, gyermek- és ifjúságvédelmi vagy büntetés-végrehajtási intézményben vagy intézetben él;

i) az a)g) pont szerinti feltételnek megfelelő személy közeli hozzátartozója.

A Helyi önazonosság védelméről szóló törvényben meghatározott alanyi mentességek fennállta esetén a jegyző hatósági bizonyítványt állít ki a betelepülő részére a kérelem beérkezését követő 15 napon belül. A kérelem nyomtatvány itt található.